Lisa: hårfin

Jag är lyckligt lottad som har min syster som frisör. Och ännu mer lyckligt lottad är jag som har en syster till frisör som är SKITBRA! Alltid så himla nöjd. Idag blev det mörkare och kortare. Spännande att se hur jag ska styla håret varje dag :D

Emma jobbar på Hårpunkten i Västerås för er som är nyfikna!

Ida: Perfekt outfit

Tote Väska /// Hanna Furry Kofta /// Twin Ring Pärla /// Chic Svart Hatt

Denna outfit med ett par snygga enkla svarta tights/jeans! Perfekt <3

Handlar ni något från stylebystories så är det gratis frakt fram till den 5 okt.
Så passa på och shoppa loss ♥

Elin: svart.

Såhär såg jag ut igår. Svart, svart och mera svart.

Elin:

emma: orange

(hehe sitter fast)
Idag är jag helsvart med ett linne& kofta från monki och jeans från carlings. Snart dags att cykla till jobbet och efter jobbet ska jag färga lisas hår woho!

Ida: uppdatering från au pair livet

Jag skriver typ inte alls någon om mitt "au pair liv" känner jag. Kanske för att det inte händer något roligt ;)?!
Men kan uppdatera er lite om att jag länge funderat att börja jobba som nanny isället.

Jag känner att det är dags att ta tag i detta och börja tjäna mer. Jag tjänar liksom 95 pund i veckan..
Som en nanny  "live in" (lever med familjen) kan du tjäna upp till 300-500 pund i veckan eller "live out! (bor i ett eget place) 500-800 i veckan.
Det är sådan himla stor skillnad på au pair och nanny jobb. Jag som redan är utbildad barnskötare, har jobbat på skola/förskola hemma i Sveige och till och med gått barn och fritid är ju värd mer är det jag tjänar nu. Jag har ju allt en nanny behöver, typ ;)!

Jag har såklart tagit upp detta med min värdfamilj och dom förstår att jag vill gå vidare/flytta in till London så jag har närmare till James osv. Men här om dagen när jag tog upp frågan igen så ville dom verkligen inte att jag skulle flytta/dom ville inte ha en annan au pair.

Så Melanie frågade mig om jag kunde stanna i deras familj om jag blir betald som en nanny (inte lika bra betalt som i London dock). Ja sa såklart ja, men jag sa också att får tillräckligt så jag kan lägga undan pengar och spara till framtiden så stannar jag. Melanie ska kolla upp lite med löner för nannies i Chelmsford så får vi utgå från där! :)

Elin: Sista septemeber

Alltså kan tiden sluta gå så foooort? Snart är dags att fixa nyårsklänning typ. Helt sjukt!
Nu ska jag ut på en morgonpromenad, hejhej xx

Ida: high wycombe camping

Åhh hej och hå!
Vilken fantastisk helg jag har haft. I lördags eftermiddag tog jag och James tåget till High Wycombe. Vi tog taxi till campingen och det var helt fantistsk va fint der var. Taxi resan till campingen var också helt fantastisk. Massa dalar skog och landet. SÅ himla härligt! Vädret var så himla varmt och skönt också. Som en sen sommar dag! När vi kom fram minglade runt och hälsade på James arbetskollegor och satt oss ner med alla andra och drack pimms.

Senare mot kvälle hade vi bokat bort på en pub alldeles runt hörnet. Så vi drog oss dit och käkade god mat och drack lite vin. När klockan började närma sig 11 så drog vi alla tillbaka till campingen. Tände en brasa, drack och mös runt elden. Mot midnatt blev det läggdags för min del ;)!

utsikten var så himla mysig!
Pimms.
fotboll
mitt allt <3
På natten kunde jag höra ugglor  :') sååå himla mysigt! Jag måååååååste tillbaka hit igen!

emma: go your own way

klänning - carlings, skönaste strandklänningen att dra på sig när man gå fram & tillbaka till stranden.

Ida: favorit i repris

älskar den rosa färgen till det guldiga! sååååå nice :D

Elin: söndag.

Ida: utomlands!

Jag vill utomlands! Haha kom precis på att tänka på under gymnasietiderna. Då åkte jag utomlands tyå mins två gånger om året..  2011 var nog mitt rekord på resor!

Magaluf med Engvall, Pär och Jonte - 2011, 20-27 maj
Magaluf  med Sandra, Anna kusin Lina och syster Lisa 2011, 3-10 sep
Alanya med Svensson - 2011, 20-28 sep
London/chelmsford för att hälsa på Sandra - 2011, 22-25 okt (dock räknar jag inte riktigt englnad som utomlans.).

Men som ni ser så var 2011 fullt med resor. Såååå himla kul!
Sist jag var utomland var 2012. En partyresa till Kos. Hade sååååååå himla kul! Dom bilderna hittar ni nedanför. Längtar tillbaka!